Training: Bouw je regeneratieve merk

Merken spelen een cruciale rol in de transitie naar een regeneratieve samenleving. Een samenleving waarbij we het leven centraal stellen. Of het nu gaat om landschappen, families, steden, scholen of onze economie.

Ik geloof in het bouwen van regeneratieve merken en dat is wat we in deze training gaan doen. Merken die middenin de samenleving staan, gezonde omzet maken EN daadwerkelijk impact maken. Merken waarbij de behoefte van de natuur en onze samenleving in balans is met wat wij willen in onze rol als consument.

Mijn insteek is dat je zelf al veel wijsheid hebt over je merk die we in deze training gaan ontsluiten. Je gaat met behulp van mijn kennis & ervaring en de inspiratie van een unieke groep regeneratieve ondernemers een supersterk fundament bouwen voor jouw merk.

marielle_IP27394 lr kopie

Je loopt weg met een volledige merkpositionering, een plan voor je merk én de tools & netwerk om vanaf dag 1 je plannen uit te voeren.

Wat ga je leren?

  • Het formuleren van jouw vraag: waar sta je nu met je merk en wat heb je nodig om verder te komen.
  • Wat de elementen zijn van een regeneratief merk en hoe die voor jou gaan werken.
  • Focus aanbrengen: leer hoe je je merk positioneert en hoe je daarmee een kompas in handen hebt voor alle beslissingen die je neemt.
  • Het formuleren van een sterke merkbelofte.
  • Hoe je omgaat met de verschillende boodschappen die jouw merk in zich heeft.
  • Een marketing & communicatieplan ontwikkelen waarmee je omzet en impact realiseert.
  • Wie je al hebt binnen je ecosysteem om je plannen uit te voeren en welke expertises je nog nodig hebt.
  • Uitwisselen met een unieke groep andere regeneratieve pioniers.
  • Je plannen op een slimme, kostenefficiënte manier implementeren.
IMG_1383

Locatie

Buurtboerderij Ons Genoegen, Spaarndammerdijk 319, Amsterdam

Data

Live sessies met het ritme van de seizoenen:
Winter: vrijdag 27 januari 2023
Lente: vrijdag 19 mei 2023
Zomer: vrijdag 15 september 2023
Najaar: 17 november 2023

Tussen deze momenten door zijn online Q&A check sessies en momenten die je zelf afspreekt in duo’s of kleine groepjes.

Voor wie

Ondernemers met een FMCG of retail product die de ambitie hebben om een regeneratief merk te bouwen.

Trainers

Marielle Gussenhoven
Sanne Kruijt

Groepsgrootte

10-15 ondernemers

Taal

Nederlands (engels mogelijk in overleg met de groep)

Prijs

2.995,- euro ex btw per persoon.
4.500,- euro ex BTW voor founders-duo

marielle_IP13564 zw lr

Wat is inbegrepen in deze training?

  • Intake sessie met Marielle 
om te kijken of dit programma bij je past.
  • Een merk wandeling 
die je zelf doet als voorbereiding voor de eerste dag, om te verkennen waar je nu staat met je merk en wat je visie is voor de toekomst.
  • 4 hele trainingsdagen 
op een fijne locatie in de stadsnatuur waarbij we het ritme volgen van de seizoenen. Snacks, lunch, koffie en thee inbegrepen.
  • Toegang tot oefeningen, modellen en tools
 die je helpen om zelf met je merk aan de slag te gaan.
  • Q&A sessies 
tussen de live dagen door om vragen te stellen en feedback te krijgen.
  • 4 online 1 op 1 sessies met Marielle 
die je zelf anytime kunt inplannen.
  • Outdoor tijd
 en ruimte voor reflectie.
  • Break out sessies met ervaren toppers 
uit mijn netwerk in design, verpakkingsontwerp, e-commerce, growthhacking, PR, online marketing.
  • Een goed gevulde tas
 met regeneratieve producten cadeau.

Wat andere deelnemers zeggen:

Ik ervaar mijn verhaal als complex. Want ik wil de aarde en alles wat leeft beter achterlaten. Nu en voor volgende generaties. Het werk wat ik doe is daarop gericht. Maar wat betekent dat voor mijn merk? Wat is een goeie business case? Hoe verdien ik daar ook goed geld mee?
Samenwerken met Marielle wil ik graag omdat ze regeneratie omarmt. Ik heb er behoefte aan om uit te wisselen met de kleine groep pioniers die hier ook mee bezig zijn.

Is dit voor mij?

Deze training is geschikt voor veelbelovende ondernemers/ founders met een FMCG of retail product die de ambitie hebben om een regeneratief merk te bouwen.

De training is het meest geschikt voor ondernemers die een proof of concept hebben en in de loop van de start up fase zitten. Je hebt wel funding maar nog beperkt en hebt de behoefte om vanaf het begin een sterk fundament voor je merk neer te zetten.

Wat verwachten we van jou?

Dat je aanwezig kunt zijn bij alle live sessies en tussen de sessies door zelf werkt aan het ontwikkelen van je positionering en marketingplan.

DSC_0082 kopie

Is dit voor jou? Schrijf je in voor een gesprek met Marielle.

Wholebrands 2022