Een intensieve 1 op 1 samenwerking met Marielle als senior marketing strateeg waarmee je je merk zo neerzet, dat je van betekenis bent en groeit in omzet.

Dit levert jou een kraakheldere merkstrategie en vanaf dag 1 support bij de implementatie van je plannen. Want je bedrijf staat niet stil als jij een paar maanden op de hei gaat zitten.

marielle_IP27595 lr
2_LSS

Je wilt het verschil maken. Je hebt een grote visie. En je groeit uit de start up fase.

Als je 1 op 1 met mensen praat zijn ze overtuigd van jou en je idee.  Maar je zit tot je nek in de operatie van je bedrijf. Je komt er niet aan toe om je merkstrategie goed neer te zetten en hebt te weinig budget om iemand full time aan te nemen. Dus die social media posts en het schrijven van website copy doe je er ad hoc even bij. En.. dat wringt. 

Je kan je marketing nog niet structureel professionaliseren maar dat heb je wel nodig om te groeien.  

Als senior marketeer word ik onderdeel van jouw team en bouwen we het strategisch fundament voor je merk zodat jij:

  • een heldere positionering krijgt die richting geeft aan alle marketing strategische beslissingen; nu en in de toekomst. 
  • een praktisch marketingplan hebt waarmee we laten zien hoe we onze belofte zichtbaar maken in je aanbod, communicatie en verkoop.  
  • een helder beeld hebben van je marketing investering.
  • een communicatie concept kunt ontwikkelen waarmee je het verhaal zo vertelt dat het mensen raakt en activeert.  
  • samen kunt werken met een sterk creatief team waarmee we impactvolle, opvallende en tijdloze communicatie ontwikkelen.
  • vanaf dag 1 een coach hebt voor de day to day marketing kansen en uitdagingen. 
  • weet welke mensen je in je eigen team wilt aannemen om onze plannen te implementeren, nu en in de toekomst. 

En vooral, zodat je de impact gaat maken waar je je merk voor hebt opgericht.

Dit traject is niet voor iedereen, ik doe er maar 3 van tegelijk. Maar herken je je hierin, boek dan een gesprek met me in:

-> Je hebt een product of dienst gelanceerd waarmee je van betekenis wilt zijn voor mensen en natuur. Je begrijpt dat we op een omslagpunt staan in onze samenleving en ‘business as usual’ klopt niet (meer) voor jou.  

-> Je draait een omzet van rond de 500.000,- en voelt potentie. Je weet niet precies welke stappen te zetten om die groei te realiseren. 

-> Je bent ‘green but unseen’: je product idee is in potentie heel overtuigend maar je weet niet hoe je een merk kunt bouwen en hoe je creatie/design kunt inzetten om je verhaal succesvol te delen. 

marielle_IP13600 lr

Zij gingen je voor:

FAQ

Om zowel in de strategie als uitvoering het verschil te maken werken we 6 tot 10 maanden met elkaar samen. Daarna neemt het team wat we samen bouwen het over. 

Alles wat er nodig is om je marketing zo op de kaart te zetten dat je omzet en impact realiseert. Doorgaans zijn dit 3 fases:

  1. Merk fundament: positionering, marketing strategie&plan, merkwaarden 
  2. Implementatie:
    – Een team zowel in-als extern & aansturing van dat team. Dit team komt uit mijn netwerk en/of dat van jou.
    – Een creatieve briefing
    – Aansturing van- en het ontwikkelen van communicatiemiddelen.
    – Communicatie/contentkalender
    – Merkidentiteit/ creatief concept in samenwerking met een creatieve partij
    – Briefing en aansturing van alle benodigde creatieve middelen.
  3. Ongoing merkstrategisch advies

 

16.200 euro voor een samenwerking van 6 maanden.

Fijn! Ik werk voor jou als marketeer vanuit je bedrijf. Dit betekent dat ik je kan helpen om creatieve teams op de juiste manier te briefen en aan te sturen en met je meedenk over wat dit mag kosten. Je kunt ook direct met een creatief team werken, maar mijn ervaring is dat dit geen goed resultaat oplevert omdat je niet weet wie je merk is en wat je strategie is. Kortom, je weet nog niet wat je vraag is 🙂

Ruwweg is de vuistregel hiervoor 10% van je omzet. Maar.. hier help ik je graag mee binnen het traject.

Wholebrands 2023